Monday 6 February 2012

kenduri...

assalamualikum...

hari ini hari isnin..hehhee..oke aku cuti lagi lah...aku igtkan nak keluar ngn abgngah..sblm die balik ptg nie...tp umi ayah lak x bagi..suh pergi kenduri..aish...ade pulak kenduri kawin ari isnin..hehe...so nak x nak aku ngn abgngah kene la ikuti ke kenduri kawin tu..aku mls nak pegi..sbb x de mood nak tgk org kawin nie...(cemburu sebenarnye kan)...so...name pon xde mood nak pegi kan..so baju aku pon x de mood lah...belek punya belek baju kat almari tu..teteibe terase nak pakai baju nie..baju kurung yg sudah berabad lame nye..aku saje je simpan buat koleksi..tp muat ke ag eik??(-____-!!)


(tudung umi beli mase g haji)

(muka xde perasaan..eleh kau bkn nye VIP yana)

(ok aku happy..da balik)

(umi & abgngh:faktor kepanasan mmbuatkan mereka begitu(: )

(auuuww)



umi : nak g kenduri pon nak bergambar ke?
si anak : nak lah..perlu..
umi : bukan cantik sgt pon...syok sendiri je..
si anak : (diam tidak terkata) ;)

p/s:baju kurung aku muat lg oke..

No comments:

Post a Comment