Saturday 4 February 2012

...

assalamualaikum:)

da lame kan aku nie x update blog...actually aku demam lah...beberape hari gak lah...so mmg x de mood nak melalut kat blog nie...alhamdulillah semalan aku da sihat..so ari nie mcm teruja ler nak melalut..eh ape pasal aku x ckat loghat nie??hahahha...sesaje je..ari nie nak jadi org ipoh sejati...so xde la 'teman' , 'mike'..hahahhaaha

ari nir hari sabtu..seperti biasa akau nie xde keje lah nak buat...nak kuar pon malas yg amat..so duk umah aje lah..hahaha...agak membosan kan..tp tu la...'rumah ku syurga ku'..

Semalam ayah ade cakap yg minggu depan ayah ngn umi nak balik kuantan,Pahang..nak tengok umah ...so tinggala lah aku keseorangan ngn anglong...tp ayah suh ajak syida teman kan aku...yelah..abglong aku tu keje smpe malam..kadang2 tu balik pon lewat sangat...xpelah ayah...ayah ngn umi jangan la riso kan ana kat cini...ana kan da besar:)..
tp satu ayat je yg malas betul didingar'adik yana,nanti umi pegi kuantan..kamu tlg masakkan tuk abglong tau'...alaa(-_______-!!)

hahahha....nampak sangat aku malas kan...Bukan nye malas la u allzz;) tp kalo leh mmg x nak..sbb nye abglong tu suke makan kat luar kalo umi ayah xde...org banyak duit la kate kan...aritu mase umi ayah xde pon..bile aku da rajin2 masak...tgk2 die beli luor...so ape yg aku masak die x sentuh pon...hampeh tul..n last skali makanan tu dibuang begitu shj..

Bukan itu shj,aku x nak masak sbb weekday..maknenye aku kelas sepenuh mase..hahaha..dr pagi smpe petang..pastu balik umah rehat kejap..pastu tido..itu je la rutin aku waktu ari biase nie...so aku akan jadi malas tuk memasak lebih2 lagi nak masak banyak2..hahahah:)

xpe lah..kite nantikan je lah minggu depan...adakah aku malas atau tidak..hahaha...

2 comments:

  1. syi..kamu igt gebu lagi...gebu da lame bace blog kamu tau...tp tu lah..cetek it ..xbape nak tau nak buat blog2 nie...dpt gak bhubung ngn syi;)gebu rindu syi jugak!

    ReplyDelete