Wednesday 9 November 2011

pagi nie ayah & abglong pegi kl..abglong ade interview kat ambank ase nye... aishh siyes aku kelam bile tgk abglong bersusah payah tuk cari keje..degree kot;( yg aku nie dip bru..aduyaiii...aku doakan abglong succes dgn interviewnye n kembali ke rumah dgn hati yg gumbira..ngee;) yelah zaman skang da len dri dlu..negara semakin membangun,teknologi semakin canggih..semoga kita didunia nie tidak terlalu mengejar kekayaan didunia dan melalaikan amalan akhirat ..insyaAllah(-_-)


do'a mencari pekerjaan @ keperluan hidup yg lain :
 
"Ya Allah, Berilah aku keikhlasan atas putusan-Mu dan berkatilah aku pada apa yang telah ditentukan hingga tidaklah aku ingin mendahulukan yang telah Engkau ta’khirkan dan tidak pula menta’khirkan apa yang telah Engkau dahulukan"

No comments:

Post a Comment